måndag 1 augusti 2011

Nya Klänningar....

Hej!
Nu har jag sytt några nya klänningar....
Samma härliga velourtyg som dom andra klänningarna
jag sytt men i lite nya färger...

Här är en mörkgrå klänning med volang nertill och
volang nertill på ärmarna. Smal ljusgrå spets nertill
på volangerna...
St: 40 Längd bak: ca 94 cm
Pris: 599:-

Här är en lika som ovan men med en vit
spets nertill på volangerna.
St: 42 Längd bak: ca 97 cm
Pris: 599:-

Samma modell som ovan men i beige med Cremefärgad
spets nertill på volangen.
St: 40 Längd bak: ca 94 cm
Pris: 599:-

Jag har även sytt sjalar aom passar till....

Har dessa för tillfället och ska sy upp  några fler.....
Pris: 249:-
Alla velourplagg tvättas i 40 grader....

Kanske ny väska till hösten?
Jag har sytt 2 st i ett underbart vackert tyg som 
känns lite vintage......


Svart foder i väskan med ett fack på ena sidan....
Pris: 379:-

Ja det var allt för mig idag... Om du är intresserad så maila mig på:

annis67@live.com

Om jag ska skicka till dig står du för frakten...
Ha en härlig dag i solen.... / Kram Anna-Lena

1 kommentar: