fredag 25 mars 2011


Hej! Nu visar jag en grå tunika med vadlånga byxor i "mammeluck"-modell....Tyget är mjuk gosigt
velourtyg. Resår under bysten och spets runt halsen och på fickorna....
Modell 1.
Grå tunika St.38
Pris: 599:-

Modell 2.
Grå Byxa St.38
pris: 399:-

               Är du intresserad så kontakta mig på mailadressen: annis67@live.com
               Frakt tillkommer om jag ska skicka till dig....

Här kommer en annan tunika. Även den med en byxa till. Samma velourtyg har dom men lite
andra detaljer....
Modell 3.
Vit Tunika St.40
Pris: 599:-
Modell 4.
Vit Byxa St.40
Pris: 399:-

Här är en annan modell.
Lite figursydd med volang nertill och på ärmarna.

Modell 5.
Rosa Klänning/Tunika St.38
Pris: 599:-

Modell 6. pris: 249:-
Modell 7. Pris: 249:-
 
Här är två necessärer i lintyg. En vit och en svart med blommigt foder och en rosett framtill...Det var allt för idag. Bara att höra av dig om du undrar över nåt eller vill beställa....Jag återkommer med mer produkter. Ha en jättehärlig fredagkväll...../Anna-Lena

Fodret....




    

3 kommentarer:

  1. Men va fina saker du har gjort.
    Jag vill gärna beställa, jag hör av mig.
    Kanske jag kan svänga förbi nån dag?
    KramKram
    Anna-Lena

    SvaraRadera
  2. OH vilka fina saker du gör!!!
    Tur att AnnaLena på Madame Nyberg tipsade om dej!
    Blir snart en liten beställning...
    Ha det gott
    Ewa

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera